Konsertti Ajatuksen kudontaa, säteillen värähtelevää: Santeri Rautiainen, kitara

su 16.6. klo 15.00 – su 16.6.
Santeri Rautiainen soittaa kitaraa.

Karjaan Pyhän Katarinan kirkko

Kitaristi Santeri Rautiainen esiintyy Karjaan kirkossa sunnuntaina 16.kesäkuuta klo 15. Vapaa pääsy, ohjelma 10€. Ohjelmassa mm. säveltäjien Sofia Gubaidulina, Fernando Sor ja Frans Schubert musiikkia.

Santeri Rautiainen vaalii työssään erityisesti innostumisen ja kiinnostuminen tunteita. Pohjimmiltaan hän on älyllisten prosessien parissa viihtyvä taiteilija, nykyhetkessä häntä enemmän kuitenkin kiehtoo kyky kokea kuin ymmärtää.

Rautiainen on sukupolvensa suomalaisista kitaristeista ahkerimpia konsertoijia. Kotimaassa hän on esiintynyt laajoilla soolo- sekä kamarimusiikkikiertueilla kautta maan, lisäksi hän on  konsertoinut eri puolilla Eurooppaa. Hän on valmistunut Sibelius-Akatemiasta musiikin maisteriksi ja opiskellut sen lisäksi Alicanten yliopistossa ja Maastrichin konservatoriossa.

• Aikuisille Aikuisille
  • Musiikki Musiikki