Tammisaaren seurakuntakoti

Tammisaaren seurakuntakoti, keltainen puurakennus ja harmaa rapattu laajennusosa

Larssonintie 1, 10600 Tammisaari

Tila varataan kirkkoherranviraston kautta, puh. 019 279 3030 (ma-to 9-13).
Emäntä puhelin 040 567 4616

Tammisaaren seurakuntakoti sijaitsee kaupungin keskustassa. Rakennus on saanut lisäsiipiä useaan eri otteeseen, siksi se ulottuu koko korttelin yli Raaseporintien ja Latokartanonkadun välissä pitkin pientä katua, jonka nimi on Larssonintie.

Lähinnä Raaseporintietä sijaitsee rakennusten vanhin osa. Se on liitetty yhteen muiden seurakuntakodin uudempien osien kanssa. Vanhimmassa osassa on useita kokoustiloja pienryhmätoimintaa varten sekä suurempia saleja erilaisille kokoontumisille.

Alimmassa kerroksessa on lapsitoiminnan sekä diakonian, tiedottajan, kirkkomuusikon ja kappalaisen tilat.

Seurakuntakodin uusimmassa tilassa sijaitsevat kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto sekä kellarikerroksessa nuorisotila Kulan.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
wc wc

pe 3.5. klo 13.30

Kokkikerho Tammisaaressa 4-6-luokkalaisille joka toinen perjantai

Tammisaaren kokkikerho joka toinen perjantai parillisilla viikoilla klo 13:30-15:30
ke 15.5. klo 12.45

Ilosanomapiiri Tammisaaren seurakuntakodissa

Ilosanomapiiri on erilainen Raamattupiiri jonka käsitteen on luonut eläkkeellä oleva Japanin lähetti ja teologian maisteri Mailis Janatuinen. Piirissä keskustellaan Raamattuun liittyvien kysymysten äärellä. Lopuksi rukoilemme yhteisten asioiden puolesta. Piiriä vetää diakoni Nina Fabritius-Ylitalo.
ke 15.5. klo 17.00

Raamattu- ja rukouspiiri Tammisaaressa

Raamattu ja rukouspiiri kokoontuu Tammisaaren srk-kodilla tilassa huone 3. Raamatunlukua, rukousta ja keskustelua. Piirissä valmistelemme myös yhdessä vapaaehtoisvoimin sisältöjä tuleviin messuihin. Tervetuloa suunnittelemaan ja toteuttamaan messuja! Kahvitarjoilu.
pe 17.5. klo 13.30

Kokkikerho Tammisaaressa 4-6-luokkalaisille joka toinen perjantai

ke 22.5. klo 19.15

Seurakunnan kuorojen kiitosillallinen

Kiitosjuhla seurakuntamme kaikille kuorolaisille Tammisaaren seurakuntakodilla. Lisätiedot: Minna Berg ja Hanna Noro.
to 23.5. klo 17.00

Pelikerho 1-6-lk

Pelikerho 1-6-luokkalaisille Tammisaaren seurakuntakodin alakerran nuorisotiloissa (Kulan) klo 17-19 joka toinen torstai. Pelikerho sisältää yhdessäoloa, leikkiä, pelaamista ja muuta isosten vetämää yhteistä puuhaa. Tarjolla on pieni välipala. Osallistuminen toimintaan on ilmaista. Lisätiedot: lapsi- ja perhetyönohjaaja Minna Malmgren.