Ihmisiä, ja Raamattu

Aikuisille

Karjaa

Karjaan seurakuntakoti, Keskuskatu 23, Karjaa

Ilosanomapiiri kokoontuu torstaisin klo 14-15.30 Karjaan palvelutalon ruokasalissa, Felix Frominkatu 6. Ilosanomapiiri on raamattupiiri, jossa käytetään valmiita kysymyksiä evankeliumeista. Kirjailija Mailis Janatuisen kehittämä menetelmä sopii erinomaisesti ryhmille, joissa on mukana ihmisiä, joille uskonasiat eivät ole entuudestaan tuttuja. Kahvitarjoilu.

Lisätiedot: Nina Fabritius-Ylitalo, diakoni, puh. 040 722 3312, nina.fabritius-ylitalo@evl.fi

Pohja

Pohjan seurakuntakoti, Orkdalintie 6, Pohja

Alfasta Omegaan-illat kerran kuussa tiistaisin klo 18 Pohjan seurakuntakodilla.
Ilta etsijöille, epäilijöille, uskoville ja uskolleen vahvistusta hakeville. Ryhmän vetäjänä toimii seurakunnan luottamushenkilö ja vapaaehtoinen Robert Karlman. Illoissa mukana myös vierailevia puhujia. Alfasta Omegaan -ilta alkaa yhteisellä ruokailulla, jonka jälkeen ilta jatkuu alustuksella ja yhteisellä keskustelulla sekä päättyy rukoukseen. Voit halutessasi ennakkoiImoittautua sähköpostilla osoitteeseen raaseporin.seurakunta@evl.fi. Kerro sähköpostissa nimesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja mahdolliset ruoka-allergiat. Lisätiedot: Nina Fabritius-Ylitalo, Antti Salmisto, Hanna Noro.

Kokoontumiset keväällä:
16.1. Vieläkö Jumala parantaa ja vaikuttaa ajassamme?
13.2. Kuka Pyhä Henki on? Mitä Pyhä Henki tekee? Miten voin täyttyä Pyhällä Hengellä?
19.3 Miten voin vastustaa pahaa? Miten käyttäisin loppuelämäni hyvin?
16.4. Miksi ja miten kertoisimme toisille?
14.5 Päätösjuhla! Entä sitten seurakunta?

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Lähetysbingo Pohjan Postillassa kerran kuukaudessa klo 13. Päivämäärät Etelä-Uusimaa-lehdessä seurakunnan viikkoilmoituksessa.

Iltakirkkotiimi Pohjan seurakuntakodilla kerran kuukaudessa klo 18 Pohjan seurakuntakodissa.
Illassa suunnitellaan kerran kuukaudessa toteutettava arki-illan Iltakirkko. Rukousta, yhdessä pohdiskelua ja pieni iltapala.

Ajankohdat Etelä-Uusimaa-lehdessä seurakunnan viikkoilmoituksessa.

Lisätiedot: Katri Grönroos, kirkkoherra, puh. 044 300 3611, katri.gronroos@evl.fi

Tammisaari

Tammisaaren seurakuntakoti, Larssonintie 1, Tammisaari

Auringonkehä Luvassa on viihtyisää yhdessäoloa naisille, lisäksi teemme jotakin käytännöllistä omin käsin. Ryhmä on kaksikielinen. Ryhmä kokoontuu parittomina viikkoina Kulanilla (Larssonintie 1, sisäänkäynti Latokartanonkadun puolelta) klo 17.30-19. Tarkemmat päivämäärät löytyvät tapahtumakalenterista.

Seurakuntalounas Tammisaaren seurakuntakodilla, keskiviikkoisin klo 12, kahvilassa. Lämmin ruoka ja kahvi. Katso päivämäärät seurakunnan tapahtumakalenterista.

Raamattupiiri Tammisaaren seurakuntakodilla, keskiviikkoisin, huone 3 (olohuone). Raamatun tekstien tarkastelua, rukousta ja keskustelua. Valmistelemme yhdessä myös sisältöjä tuleviin messuihin ja Tammisaaren kirkossa vietettävään Iltamessuun. Iltapala ja kahvitarjoilu. Katso päivämäärät seurakunnan tapahtumakalenterista.

Lisätietoja: Antti Salmisto, kappalainen, puh. 044 755 3738, antti.salmisto@evl.fi

Diakoni

Hei, olen tavoitettavissa pääasiassa arkisin klo 9-16. Aina en kuitenkaan voi vastata puhelimeen, joten jätäthän viestiin vastajaani. Voit myös lähettää tekstiviestin tai sähköpostia.

vt. kirkkoherra

Hei, minut on valittu seurakuntamme kirkkoherraksi 17.11.2021 kirkkoherranvaalissa. Toimin vt. kirkkoherrana, kunnes kirkkoherran virka vakinaisesti täytetään. Sydämen asianani on koko seurakunnan toiminta, seurakuntalaiset, yhteistyö luottamushenkilöiden, erilaisten paikallisten ja hallinnollisten tahojen, sisarseurakuntien ja kaikkien raaseporilaisten kanssa. Olen pappina Pohjassa vietettävissä Iltakirkoissa ja vapaaehtoisten Iltakirkkotiimissä. Kuulen mielellään ajatuksianne ja toiveitanne. Pidetään yhteyttä ja nähdään kirkonmäellä.

Kappalainen

Työtehtäviini kuuluvat jumalanpalvelukset, kirkolliset toimitukset, sielunhoito ja Missiotiimin ohjaaminen, sekä hallinnollisia tehtäviä. Vastaan myös Raamattu- ja rukouspiirin toiminnasta. Vapaapäiväni ovat pääsääntöisesti maanantaina ja tiistaina.