Luottamushenkilöitä Karjaan kirkossa.

Seurakuntaneuvoston kokousaikataulu 2024

Seurakuntaneuvosto kokoontuu noin kerran kuussa muulloin kun kesäkautena. Lisäksi luottamushenkilöt kokoontuvat kaksi kertaa vuodessa yhteiseen suunnitteluiltaan työntekijöiden kanssa. Seurakuntaneuvoston kokouksiin osallistuvat puheenjohtajan ja sihteerin lisäksi seurakuntaneuvoston varsinaiset jäsenet ja heidän estyessään osallistumasta kutsuttaessa varajäsenet. Nuorten vaikuttajaryhmän edustajat osallistuvat kokouksiin erikseen kutsuttuina.

25.1.

13.2. vaalikokous

29.2.

20.3.

25.4.

30.5.

29.8.

19.9.

10.10.

14.11.

11.12.

Kuva luottamushenkilöiden siunaamismessusta loppiaisena 2023.

vt. kirkkoherra

Hei, minut on valittu seurakuntamme kirkkoherraksi 17.11.2021 kirkkoherranvaalissa. Toimin vt. kirkkoherrana, kunnes kirkkoherran virka vakinaisesti täytetään. Sydämen asianani on koko seurakunnan toiminta, seurakuntalaiset, yhteistyö luottamushenkilöiden, erilaisten paikallisten ja hallinnollisten tahojen, sisarseurakuntien ja kaikkien raaseporilaisten kanssa. Olen pappina Pohjassa vietettävissä Iltakirkoissa ja vapaaehtoisten Iltakirkkotiimissä. Kuulen mielellään ajatuksianne ja toiveitanne. Pidetään yhteyttä ja nähdään kirkonmäellä.