Viisi nuorta makaa selällään numikolla päälaet yhdessä.

Tervetuloa Toivonmessuun!

Toivonmessu on nuorekas ja iloinen messu. Toivonmessu on perinteistä messua nuorekkaampi tapa messuta. Nämä messut on valmisteltu ja toteutettu yhdessä nuorten kanssa.
Rippikoululaisten viikonlopputapaamiset ja isosleirit päättyvät yhdessä nuorten kanssa toteutettuun Toivonmessuun.

Kevään 2024 Toivonmessut Karjaan kirkossa:

Su 21.1. klo 15

Su 3.3. klo 14

Su 24.3. klo 14

Su 21.4. klo 14

Su 26.5. klo 14

Tervetuloa Toivonmessuun!

Nuorille

Pop-up tapahtumia:
Vuoden aikana järjestetään pop-up tapahtumia, johon kaikki nuoret ovat tervetulleita. Seuraa ilmoittelua ja päivityksiä tällä sivulla.

Toivonmessut:
Nuorekkaita ja iloisia messuja yhdessä nuorten kanssa valmisteltuna ja toteutettuna.

Vuoden 2024 rippikouluista löytyy lisätietoa Rippikoulu-osiosta.
Rippikoulukirjeet on lähetetty lokakuun alussa ja lokakuun järjestettiin infotilaisuuden.
Rippikouluvalinnat on ilmoitettu sähköpostitse rippikoulaiselle ja huoltajalle joulukuun 2023 alussa.

Lisätietoja rippikoulusta ja jos rippikoulu kiinnostaa, ota yhteyttä nuorisopastori Hanna Pitkäseen, hanna.pitkanen@evl.fi

Toivotamme konfirmoidut nuoret tervetulleiksi isoskoulutukseen!
Isoskoulutus alkaa syksyllä ja jatkuu seuraavan vuoden toukokuulle.
Isoskoulutuksessa mukana olleet voivat osallistua ohjaajina lastenleireille ja/tai rippileireille.
Isoskoulutukseksessa oleville kevätkausi starttaa ti 16.1.2024!
Syksyn isoskoulutuksen aloituksesta lisätietoa myöhemmin.

Yhteistyöllä koulujen kanssa seurakunnallamme on vanhat perinteet. Käymme kouluissa pitämässä aamunavauksia ja opetustuokioita uskonnon oppitunneilla. Jouluna ja pääsiäisenä kutsumme koululaiset kirkkoon.