Musiikki

Seurakunnan musiikkityön kaiken toiminnan lähtökohta on evankeliumin julistaminen hengellisen musiikin välityksellä seurakunnan toimituksissa, viikkotoiminnassa ja konserteissa. Jo raamatussa ja virsikirjassamme meitä kehotetaan kiittämään ja ylistämään Jumalaa virsin, lauluin ja psalttarein, harpuin, huiluin ja kantelein, kun kokoonnumme yhteen seurakunnassa.

Raaseporin suomalaisessa seurakunnassa me kanttorit palvelemme musiikin lahjoilla kaikkia seurakuntalaisia vauvasta vanhukseen asti niin arjessa kuin juhlassa. Tulethan mukaan siihen, mikä sinusta tuntuu läheisimmältä musiikkimuodolta. Onko se kirkkokuoro tai eläkeläiskuoro, yhteinen virrenveisuu jumalanpalveluksissa, musiikin kuuntelu konserteissa tai jokin muu, esimerkiksi jumalanpalveluksessa avustaminen soittimellasi!

Ota yhteyttä joko puhelimitse, sähköpostilla tai tavatessamme vaikkapa kirkonmäellä tai kaupunkimme kaduilla.

Kuorot

PYHÄN KATARIINAN LAULAJAT (Johtaa Hanna Noro)

Sekakuoro, joka esiintyy messuissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa ja tekee toisinaan vierailuja lähiseurakuntiin. Uudet laulunystävät ovat tervetulleita mukavaan joukkoomme ja varsinkin mieslaulajia kaivataan! Kuoro harjoittelee pääasiassa tiistaisin ja kerran kuussa tiistain sijaan keskiviikkona klo 17.30-19 Karjaan seurakuntakodilla (Keskuskatu 23).

IKIVIHREÄT (Johtaa Hanna Noro)

Ikivihreät on iloinen, yksiäänisesti laulava eläkeläisten kuoro, joka esiintyy säännöllisesti mm. Ilonkirkoissa Karjaan Palvelutalolla ja paikallisissa hoivakodeissa. Kuoron ohjelmistossa on musiikkia laidasta laitaan, hengellisistä lauluista ja virsistä iskelmiin. Harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 10.30-11.30 Karjaan seurakuntakodissa (Keskuskatu 23).

SOPUSOINTU (Johtaa Minna Berg)

Sopusointu on sekakuoro, joka laulaa kauden aikana muunmuassa seurakunnan jumalanpalveluksissa ja muissa tilaisuuksissa niin uutta gospelia kuin klassisia kappaleita. Uudet laulajat lämpimästi tervetuloa! Harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 18-19.30 Tammisaaren seurakuntatalolla. (Larssonintie 1).

Kanttori

Pidän muskari-hetkiä perhekerhoissa, johdan Sopusointu-kuoroa, olen mukana tilaisuuksissa seka toimituksissa ja messuissa.