Postillan kirpputori

Keskiviikko: klo 10-14
Torstai: klo 10-15
Perjantai: klo 10-14

Postillan kirpputorilla on myynnissä monenelaista; vaatteita niin aikuisille kuin lapsillekin, astioita, leluja, pelejä, kenkiä, verhoja sekä kaikkea mikä on ehjää ja hyväkuntoista.

Kirpputorilla on myös ompelija joka tekee pienimuotoisia vaatteiden ja tekstiilien korjauksia. Hän ompelee myös esimerkiksi laukkuja, pyyheliinoja ja esiliinoja lahjoituksina saaduista kankaista kirpputorilla myytäväksi.

Pohjan seurakuntakodin alakerrassa on myös huonekalukirppuori, joka on avoinna sopimuksen mukaan. Jos haluat käydä huonekaluostoksilla tai lahjoittaa huonekaluja myyntiin, ota yhteyttä kirpputorivastaava Minna Barckiin puh. 044 0273036

Kirpputorin tuotot käytetään Raaseporin suomalaisen seurakunnan ja Karis-Pojo svenska församlingin diakoniatyön tukemiseen.