Pohjan seurakuntakoti

Pohjan seurakuntakoti, tumma tiilirakennus jonka pihalla puita, lipputanko ja pensasaitaa.

Orkdalintie 6, 10420 Pohjankuru

Pohjan seurakuntakodissa on kaksi salia erilaisia tilauisuuksia varten. Saliin 1 mahtuu noin 60 henkilöä ja saliin 2 noin 70 henkilöä. Tila varataan kirkkoherranviraston kautta, puh 019-279 3030 (ma-to klo 9-13).

Emäntä, puhelin 040 589 7963

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
wc wc

ti 30.4. klo 9.00

Tervetuloa mukaan Drop-in-perhekahvilaan Pohjan seurakuntakodin kerhotiloihin.
Tarjolla on pieni välipala ja paljon tilaa isoille ja pienille leikkiä ja viettää aikaa toisten samanikäisten kanssa. Vanhemmille kahvi- tai teehetki. Lisätiedot: lapsi- ja perhetyönohjaaja Minna Malmgren
ma 6.5. klo 15.00

Iltakirkkotiimin suunnitteluilta

Lämpimästi tervetuloa mukaan rentoon iltakirkkotiimiin suunnittelemaan ja toteuttamaan seuraavaa Iltakirkkoa. Jokainen Iltakirkko suunnitellaan ja toteutetaan yhdessä vapaaehtoisten kanssa. Iltakirkkotiimi kokoontuu noin viikkoa ennen Iltakirkkoa yhdessä suunnittelemaan, keskustelemaan ja rukoilemaan. Tehtäviin voi osallistua pikku hiljaa omien toiveiden mukaisesti. Illassa pieni iltapala. Lisätiedot kirkkoherra Katri Grönroos.
ti 7.5. klo 9.00

ti 14.5. klo 9.00

ti 14.5. klo 18.00

Alfasta Omegaan-ilta

Ilta etsijöille, epäilijöille, uskoville ja uskolleen vahvistusta hakeville. Alfasta Omegaan iltoja järjestetään kerran kuukaudessa tiistaina kello 18 Pohjan seurakuntakodin salissa 1. Ryhmän vetäjänä seurakunnan luottamushenkilö ja vapaaehtoinen Robert Karlman. Illoissa mukana vierailevia puhujia. Alfasta Omegaan-Ilta alkaa yhteisellä ruokailulla, jonka jälkeen puhujan alustus illan aiheesta. Ilta jatkuu yhteisellä keskustelulla ja päättyy rukoukseen.

Voit halutessasi ennakkoiImoittautua sähköpostilla osoitteeseen raaseporin.seurakunta@evl.fi. Kerro sähköpostissa nimesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja mahdolliset ruoka-allergiat. Sitoutuminen ryhmän kokoontumisiin suotavaa. Lisätietoja: Nina Fabritius-Ylitalo, Antti Salmisto, Hanna Noro.

Alfasta Omegaan illat:

Syksy
19.9. Tässäkö tämä elämä on?
17.10. Kuka Jeesus on? Miksi Jeesus kuoli?
14.11. Miten on mahdollista uskoa? Miksi ja miten rukoilen?
12.12. Miksi ja miten lukisin Raamattua? Miten Jumala johdattaa meitä?

Kevät 2024
16.1. Vieläkö Jumala parantaa ja vaikuttaa ajassamme?
13.2. Kuka Pyhä Henki on? Mitä Pyhä Henki tekee? Miten voin täyttyä Pyhällä Hengellä?
19.3 Miten voin vastustaa pahaa? Miten käyttäisin loppuelämäni hyvin?
16.4. Miksi ja miten kertoisimme toisille?
14.5 Päätösjuhla! Entä sitten seurakunta?
ti 27.8. klo 9.00

ti 3.9. klo 9.00