Isoskoulutus

Isoset ovat leirien vapaaehtoisia vastuunkantajia ja yhteishengen luojia. Isosten ansiosta rippikoulu perustuu pitkälti vertaisoppimiseen ja lastenleireillä riittää hauskaa ohjelmaa. Isoset saavat leireillä todellista vastuuta ja heihin luotetaan. Isosena toimiminen tarkoittaa hauskoja kokemuksia, mutta myös mahdollisuutta pohdiskella asioita. Oma usko voi syventyä, ja itseään voi oppia tuntemaan paremmin.

Isoskoulutus pidetään Karjaan seurakuntakodin alakerrassa tiistaisin klo 16-17.30.
Kesällä konfirmoidut nuoret saavat postitse kutsun isoskoulutukseen.

Koulutusiltojen lisäksi isoskoulutukseen kuuluu kaksi koulutusviikonloppua Rosvikissa; yksi syksyllä ja yksi keväällä.

Isoskoulutukset syksy 2023 - kevät 2024

Lämpimästi tervetuloa niin vanhat isoset kuin tuoreet konfirmoidut rippikoululaiset. Kokoonnumme Karjaan seurakuntatalon alakerrassa.

Kevään isoskoulutuskerrat ovat alkaneet tiistaina 16.1..
Ennen isoskoulutusta on tarjolla pientä välipalaa klo 15.30 alkaen.

Kevään 2024 isoskoulutustapaamiset ovat
tiistaisin 16.1., 13.2., 5.3., 2.4., 23.4. ja 7.5.
Tervetullut olet paikalle jo klo 15.30, jolloin tarjolla on pientä välipalaa.

Tervetuloa mukaan!

Kevään isosleiri pidetään Rosvikissa isoskoulutukseen ja leirille ilmoittautuneille 24.-26.5.
Leiri päättyy yhdessä valmisteltuun ja toteutettuun Toivonmessuun, jossa myös uudet isoset siunataan tehtäväänsä. Tästä tulee lisätietoa keväämmällä.

Nuoria seisomassa ulkona piirissä. Kaksi sokkoa yrittää ottaa toisiaan kiinni piirin sisällä.
Rosvik syksyllä