Tammisaaren ruokapankin logo jossa kala vihreällä pohjalla ja tekstiä.

Ruokapankit

Tammisaaren ruokapankki

Tammisaaren ruokapankki on Ekenäsnejdens svenska församlingin, Raaseporin suomalaisen seurakunnan ja Metodistikirkon välinen yhteistyömuoto, joka perustuu ilmaisruokajakeluun. Elintarvikkeet koostuvat pääasiassa ruokaeristä, jotka on saatu lahjoituksina elintarvikekauppiailta.

Ruokapankki Tenhola-Bromarv

Tenhola-Bromarv alueen ruokapankki on Ekenäsnejdens svenska församlingin, Salen, Holmqvistin puutarhan ja Carl de Mumman välinen yhteistyömuoto, joka perustuu ilmaisruokajakeluun. Osoite: Pitäjäntie 13, 10520 Tenhola.

Kuka voi saada apua Ruokapankista?

Jos asut Tammisaaren alueella ja koet että taloudellinen tilanteesi on haastava, ota yhteyttä seurakunnan diakoniatyöntekijään tai oman seurakuntasi pastoriin. Taloudellisen selvityksen jälkeen voit saada lipukkeen joka oikeuttaa sinut saamaan ruokakassin seuraavan ruoanjaon yhteydessä. Osoite: Koivuniemenkatu 29-31, Tammisaari.

Yhteyshenkilöt: Carola Lupander, puh. 040-839 6 733, Petra Fagerström, puh. 044-7553612 ja Daniela Lindgren 044-7553604.