Koronatiedote 8.9.2021

TIEDOTE 8.9.2021

Koronarajoituksia on kevennetty 30.9. asti

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on kumonnut kahden metrin turvavälivelvoitteen sisällä järjestetyissä tilaisuuksissa. Espoon hiippakunnan ohjeiden mukaisesti voimme järjestää yli kymmenen henkilön tilaisuuksia niin, että tilaisuuden osallistujamäärä on enintään 50 % tilaan hyväksyttävästä enimmäisosallistujamäärästä. Nämä ohjeet ovat voimassa 30.9. asti. Seurakuntamme tilat antavat hyvän mahdollisuuden turvalliseen kohtaamiseen, ja kaikissa tilaisuuksissamme noudatamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme oman kasvomaskin käyttöä.

Diakoni on tavoitettavissa ensisijaisesti puhelimitse ja sähköpostitse. Postillan olohuone on auki tiistaista perjantaihin klo 10-14 ja kirpputori maanantaista keskiviikkoon sekä perjantaisin klo 10-14 ja torstaisin klo 10-15.

Kirkkoherranvirastoon Karjaalle suosittelemme yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostin välityksellä maanantaista torstaihin klo 9-13, puh. 019 279 3030 tai raaseporin.seurakunta@evl.fi. Tammisaaren palvelupiste on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9-13, puh. 019 2411 060.

Lämpimästi tervetuloa toinen toistemme yhteyteen!

kirkkoherra Esa Lahtinen, esa.lahtinen@evl.fi, puh. 040 547 2719

2021-09-09 10:20:57.0