Seurakuntaretki Vivamoon Suven päivään

to 23.5. klo 10.00
Suven aika juhla Vivamossa

Vivamo

Suven aika kevätjuhla 23.5. Vivamossa, Lohjalla.

Tervetuloa seurakunnan retkelle Vivamoon! Kokoonnumme juhlaan kauniin Lohjanjärven rantamaisemissa. Juhla tarjoaa hengellistä antia, hyviä tarjoiluja sekä tunteita herättävän konsertin. Ohjelmassa klo 10.30 Kevätjuhlakirkko 11.30 Lounas Vivamon ravintolassa 13.00 Luento: Koskaan ei ole liian myöhäistä, psykoterapeutti ja psykologi Mirja Sinkkonen 14.00 Konsertti, Elina Vettenranta, pianisti Jussi Pyysalo 15.15 Päätöskahvit Vivamon Kirppis sekä Kirja- ja lahjatavaramyymälä palvelevat päivän aikana. Tervetuloa Vivamoon!

Ennakkoilmoittautumiset Ninalle sähköpostitse tai puhelimitse klo 10-12 välisenä aikana viimeistään 26.4., jonka jälkeen bussireitti ja aikataulu tarkentuvat. Osallistumismaksu 20 €.

Tervetuloa mukaan!
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä