Alfasta Omegaan-ilta

ti 14.5. klo 18.00

Pohjan seurakuntakoti

Ilta etsijöille, epäilijöille, uskoville ja uskolleen vahvistusta hakeville. Alfasta Omegaan iltoja järjestetään kerran kuukaudessa tiistaina kello 18 Pohjan seurakuntakodin salissa 1. Ryhmän vetäjänä seurakunnan luottamushenkilö ja vapaaehtoinen Robert Karlman. Illoissa mukana vierailevia puhujia. Alfasta Omegaan-Ilta alkaa yhteisellä ruokailulla, jonka jälkeen puhujan alustus illan aiheesta. Ilta jatkuu yhteisellä keskustelulla ja päättyy rukoukseen.

Voit halutessasi ennakkoiImoittautua sähköpostilla osoitteeseen raaseporin.seurakunta@evl.fi. Kerro sähköpostissa nimesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja mahdolliset ruoka-allergiat. Sitoutuminen ryhmän kokoontumisiin suotavaa. Lisätietoja: Nina Fabritius-Ylitalo, Antti Salmisto, Hanna Noro.

Alfasta Omegaan illat:

Syksy
19.9. Tässäkö tämä elämä on?
17.10. Kuka Jeesus on? Miksi Jeesus kuoli?
14.11. Miten on mahdollista uskoa? Miksi ja miten rukoilen?
12.12. Miksi ja miten lukisin Raamattua? Miten Jumala johdattaa meitä?

Kevät 2024
16.1. Vieläkö Jumala parantaa ja vaikuttaa ajassamme?
13.2. Kuka Pyhä Henki on? Mitä Pyhä Henki tekee? Miten voin täyttyä Pyhällä Hengellä?
19.3 Miten voin vastustaa pahaa? Miten käyttäisin loppuelämäni hyvin?
16.4. Miksi ja miten kertoisimme toisille?
14.5 Päätösjuhla! Entä sitten seurakunta?

Tervetuloa mukaan!
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä