Tiedote 14.2.2022

TIEDOTE 14.2.2022

Kokoontumisrajoitukset on kumottu 14.2. alkaen

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on 11.2. kumonnut yleisötilaisuuksien kieltämistä koskevan päätöksen alkaen 14.2.2022, ja kokoontumisrajoitukset ovat poistuneet. Lähikontaktien aiheuttamasta tartuntariskistä huolehtiminen on edelleen voimassa 22.2.2022 asti. Kirkkomme, kappelimme ja seurakuntamme tilat antavat hyvän mahdollisuuden turvalliseen kohtaamiseen. Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme oman kasvomaskin käyttöä. Tulethan tilaisuuksiimme ilman koronaan viittaavia oireita.

Kevään toimintamme jatkuu pääsääntöisesti suunnitelmien mukaisesti. Ilmoitamme tapahtumista Etelä-Uusimaa-lehden viikkoilmoittelussa sekä Facebook- ja nettisivuillamme.

Lämpimästi tervetuloa toistemme yhteyteen ja siunattua kevään odotusta,

vs. kirkkoherra Katri Grönroos, katri.gronroos@evl.fi, puh 044 300 3611

2022-02-14 18:59:15.0