Tiedote 8.2.2022 koronarajoituksista

TIEDOTE 8.2.2022

Koronarajoitukset ovat keventyneet

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on tehnyt 7.2.2022 päätöksen, jonka mukaan sisätiloissa voi järjestää ajalla 8.–22.2.2022 yli 50 hengen yleisötilaisuuksia edellyttäen, että tilaisuuden osallistujamäärä on enintään 50 % kyseisen tilan enimmäisosallistujamäärästä ja tilaisuuteen osallistuu korkeintaan 500 henkilöä.

Kirkkomme, kappelimme ja seurakuntamme tilat antavat hyvän mahdollisuuden turvalliseen kohtaamiseen. Kirkoissamme enimmäisosallistujamäärät ovat: Tammisaari 250, Karjaa 200, Pohja 150, Tenhola 150, Snappertuna 125, Bromarv 100 ja Mustio 80. Siunauskappeleissamme suositusosallistujamäärät ovat Karjaalla 65 sekä Pohjassa ja Tammisaaressa 50 osallistujaa.

Kevään toimintamme jatkuu pääsääntöisesti suunnitelmien mukaisesti. Ilmoitamme tapahtumista Etelä-Uusimaa-lehden viikkoilmoittelussa sekä Facebook- ja nettisivuillamme. Postillan olohuone on auki tiistaista perjantaihin klo 10-14. Postillan kirpputori on auki maanantaista keskiviikkoon ja perjantaisin klo 10-14 ja torstaisin klo 10-15.

Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme oman kasvomaskin käyttöä. Tulethan tilaisuuksiimme ilman koronaan viittaavia oireita.

Lämpimästi tervetuloa toistemme yhteyteen!

vs. kirkkoherra Katri Grönroos, katri.gronroos@evl.fi, puh 044 300 3611

2022-02-08 19:34:50.0