Tiedote 1.2.2022 koronarajoituksista

TIEDOTE 1.2.2022

Koronarajoitukset ovat keventyneet

Etelä-Suomen aluehallintoviraston 31.1.2022 päätöksen mukaan tilaisuuksiimme voi osallistua enintään 50 henkilöä, jos osallistujilla on määritellyt istumapaikat. Henkilörajoitukset tai istumapaikkavaatimus eivät kuitenkaan koske lasten ja nuorten harrastustoimintaa. Kevennetyt rajoitukset ovat voimassa 1.-15.2.2022.

Jumalanpalveluksiin ja kirkollisiin toimituksiin kirkoissamme voi osallistua enintään 1/5 tilaan hyväksyttävästä enimmäisosallistujamäärästä. Osallistujamäärät kirkoissamme ovat: Tammisaari 100, Karjaa 80, Pohja ja Tenhola 60 sekä Mustio ja Bromarv 50. Siunauskappeleissamme suositus on 50 henkilöä.

Aikuisten piiritoiminta ja perhekahvilat palaavat tauolta. Niistä ilmoitamme Facebook- ja nettisivuillamme sekä Etelä-Uusimaa-lehden viikkoilmoittelussa. Postillan olohuone on jälleen auki ti-pe klo 10-14. Postillan kirpputori on auki ma, ti, ke ja pe klo 10-14 ja to 10-15.

Kirkkomme, kappelimme ja muut seurakuntamme tilat antavat hyvän mahdollisuuden turvalliseen kohtaamiseen. Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme vahvasti oman kasvomaskin käyttöä. Tulethan tilaisuuksiimme ilman koronaan viittaavia oireita.

Lämpimästi tervetuloa toistemme yhteyteen!

vs. kirkkoherra Katri Grönroos, katri.gronroos@evl.fi, puh 044 300 3611

2022-02-01 13:24:29.0