Tiedote 19.11.2021

TIEDOTE 19.11.2021

Kauneimmat joululaulut –tilaisuudet ja konsertit toteutuvat

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on tehnyt päätöksen (18.11.21) koskien yhteislaulutilaisuuksia, konsertteja ja esityksiä. Kirkkotiloissa järjestettävissä konserteissa ja esityksissä ei rajoiteta osallistujamäärää, kun osallistujille on määritelty istumapaikat. Yhteislaulutilaisuuksissa kirkoissa sen sijaan voi olla läsnä vain puolet kunkin kirkon enimmäisosallistujamäärästä.  Rajoitukset ovat voimassa 25.11.-24.12.2021.

Seurakuntamme kirkot mahdollistavat hyvin turvallisen kokoontumisen konsertteihin ja yhteislaulutilaisuuksiin. Kauneimmat joululaulut –tilaisuuksiimme voi osallistua Karjaalla 200, Pohjassa 150, Tammisaaressa 275 ja Mustiolla 75 henkilöä. Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme oman kasvomaskin käyttöä.

Kauneimmat joululaulut -tilaisuutemme ovat:

Sunnuntaina 12.12. klo 16 Mustion kirkossa Pia Fredriksson, Minna Latvala ja Mia Kuronen

Perjantaina 17.12. klo 18 Tammisaaren kirkossa Sopusointu, Anders Storbacka, Minna Latvala ja Antti Salmisto

Lauantaina 18.12. klo 16 Pohjan kirkossa Pohjan puhallinorkesteri Moa Thorsin johdolla, Axel Jormanainen ja Pirjo Ylitalo

Sunnuntaina 19.12. klo 16 Karjaan kirkossa Pyhän Katariinan laulajat, Axel Jormanainen ja Nina Fabritius-Ylitalo

Tilaisuuksissa kerätään kolehti Suomen Lähetysseuran työhön maailman lasten hyväksi.

Lämpimästi tervetuloa!

kirkkoherra Esa Lahtinen, esa.lahtinen@evl.fi, puh. 040 547 2719