Tiedote 1.10.2021

TIEDOTE 1.10.2021

Kokoontumisrajoitukset ovat poistuneet 1.10. alkaen

Etelä-Suomen aluehallintoviraston antamat kokoontumisrajoitukset ovat päättyneet 30.9.2021. Lämmin kiitos kaikille joustavuudesta ja kärsivällisyydestä kuluneina vaikeimpina koronapandemian aikoina. Huolehditaan edelleen toistemme turvallisuudesta.

Seurakuntamme tilat mahdollistavat hyvin turvallisen kohtaamisen, ja kaikissa tilaisuuksissamme noudatamme edelleen erityisiä hygieniasääntöjä. Tämänhetkinen Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) maskisuositus perustuu omaan tilannekohtaiseen harkintaan. Suosittelemme kasvomaskin käyttöä erityisesti tilaisuuksissa, joissa etäisyyksien noudattaminen ei ole mahdollista.

Kirkkoherranvirastoon Karjaalle suosittelemme toistaiseksi yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostin välityksellä maanantaista torstaihin klo 9-13, puh. 019 279 3030 tai raaseporin.seurakunta@evl.fi. Tammisaaren palvelupiste on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9-13, puh. 019 2411 060.

Lämpimästi tervetuloa toistemme yhteyteen!

Syksyn monenkirjavia iloisia värejä ja siunausta toivottaen,

vs. kirkkoherra (4.10.21 asti) Katri Grönroos, katri.gronroos@evl.fi, puh. 044 300 3611

kirkkoherra Esa Lahtinen, esa.lahtinen@evl.fi, puh. 040 547 2719

2021-10-01 15:11:23.0