Koronatiedote 24.8.2021

TIEDOTE 24.8.2021

Koronaohjeet mahdollistavat turvallisen kohtaamisen

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on jatkanut nykyisiä ohjeitaan 12.9.2021 asti. Raaseporin alueella tilaisuuksia voidaan järjestää ilman henkilörajoituksia, kun sisätiloissa järjestettävissä yli kymmenen henkilön ja alueellisesti rajatuissa ulkotiloissa yli 50 henkilön kokoontumisissa osallistujilla on mahdollista välttää lähikontaktia ja erillisiä turva- ja hygieniasääntöjä noudatetaan.

Kirkkomme antavat hyvän mahdollisuuden turvalliseen kohtaamiseen. Kirkkotilasta riippuen läsnä voi olla samanaikaisesti korkeintaan: Karjaan kirkossa 150, Pohjan kirkossa 100, Tammisaaren kirkossa 250, Tenholan kirkossa 120 sekä Mustion, Snappertunan ja Bromarvin kirkoissa 80 henkilöä. Karjaan ja Pohjan siunauskappeleissa osallistujia voi olla 30 ja Tammisaaren siunauskappelissa 40 henkilöä. Kaikissa tilaisuuksissamme noudatamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme oman kasvomaskin käyttöä.

Erikseen mainittuihin jumalanpalveluksiimme voi osallistua myös suoratoiston välityksellä verkossa tai ne ovat katsottavissa videotallenteina seurakuntamme YouTube-kanavalla sekä Facebook- ja nettisivujemme kautta.

Diakoni on tavoitettavissa ensisijaisesti puhelimitse ja sähköpostitse. Postillan olohuone on auki tiistaista perjantaihin klo 10-14 ja kirpputori maanantaista keskiviikkoon sekä perjantaisin klo 10-14 ja torstaisin klo 10-15.

Kirkkoherranvirastoon Karjaalle suosittelemme yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostin välityksellä maanantaista torstaihin klo 9-13, puh. 019 279 3030 tai raaseporin.seurakunta@evl.fi. Tammisaaren palvelupiste on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9-13, puh. 019 2411 060.

Lämpimästi tervetuloa toinen toistemme yhteyteen!

kirkkoherra Esa Lahtinen, esa.lahtinen@evl.fi, puh. 040 547 2719

Tue Aug 24 15:25:27 EEST 2021