Tiedote 12.5.2021

TIEDOTE 12.5.2021

Turvallisuutesi on meille tärkeää koronapandemian aikana

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on jatkanut 31.5.2021 asti koronarajoituksia, joiden mukaan kaikkien yli 6 hengen yleisötilaisuuksien järjestäminen sisä- ja ulkotiloissa on kielletty. Tänä aikana seurakuntamme kokoava toiminta, kuten piirit ja lounaat ovat tauolla. Olemme kuitenkin monin tavoin lähelläsi.

Jumalanpalveluksiimme voi osallistua suoratoiston välityksellä verkossa, ja ne ovat katsottavissa videotallenteina seurakuntamme YouTube-kanavalla sekä Facebook- ja nettisivujemme kautta.  Jumalanpalvelusten jälkeen on mahdollisuus viettää ehtoollista kirkossa pienissä ryhmissä. Kirkkoihimme voi pistäytyä myös yksittäistä hiljentymistä ja rukousta varten nettisivuillamme olevina aukioloaikoina. Kirkossa voi olla läsnä samanaikaisesti enintään 6 henkilöä. Pappien kanssa voi sopia myös erikseen yksityisehtoollisen vietosta.

Kirkolliset toimitukset järjestetään mahdollisimman pienellä joukolla ensisijaisesti seurakunnan tiloissa. Tavoitteena on, että läsnä on vain 6 henkilöä. Pyrimme kuitenkin siihen, että läsnä voisivat olla kaikkein lähimmät omaiset. Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme kasvomaskien käyttöä.

Postillan kirpputori on avoinna nettisivuillamme kerrottuina aukioloaikoina, mutta Postillan olohuone on suljettuna 31.5.2021 asti. Diakoni on tavoitettavissa ensisijaisesti puhelimitse ja sähköpostitse.

Kirkkoherranvirasto Karjaalla: suosittelemme yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostin välityksellä, ma-to klo 9-13, puh. 019 279 3030, raaseporin.seurakunta@evl.fi.

Tammisaaren palvelupiste: ajanvarauksella ma-pe klo 9-13, puh. 019 2411 060.

kirkkoherra Esa Lahtinen, esa.lahtinen@evl.fi, puh. 040 547 2719

2021-05-17 10:25:53.0