Viikkotiedote 14.-21.1.2021

Raaseporin suomalainen seurakunta vko 2/ 14.-20.1.2021

Etelä-Suomen aluevirasto on jatkanut rajoituksia, joiden mukaan kaikkien yli 10 hengen yleisötilaisuuksien järjestäminen sisä- ja ulkotiloissa on kielletty 31.1.2021 asti. Tänä aikana seurakuntamme kokoava toiminta, kuten piirit ja lounaat ovat tauolla. Kirkollisissa toimituksissa osallistujamäärät ovat enintään 10 henkilöä. Hautaan siunaamisissa läsnä voivat olla kaikkein lähimmät omaiset. Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä.

Jumalanpalvelukset:

Jumalanpalveluksemme toimitetaan ilman läsnäolevaa seurakuntaa, ja ne ovat katsottavissa videotallenteina tai suoratoistettuina seurakuntamme YouTube-kanavalla sekä Facebook- ja nettisivujemme kautta. Osallistumisesta suoratoistolähetykseen ilmoitamme erikseen.

To 14.1. klo 18-20 Iltakirkkotiimin suunnitteluilta Pohjan seurakuntakodilla. Suunnittelemme seuraavan viikon iltakirkon. Lisätiedot: Katri Grönroos.

Su 17.1. klo 12 Suoratoistettu jumalanpalvelus verkossa Karjaan kirkosta. Grönroos, Noro.

To 21.1. klo 18 Iltakirkko verkossa Pohjan kirkosta. Vapaaehtoiset iltakirkkotiimiläiset, Tusse Sjöblom, Hanna Noro ja Katri Grönroos.

Kirkot avoinna:

Karjaan ja Pohjan kirkot ovat avoinna yksittäistä hiljentymistä ja rukousta varten sunnuntaisin 31.1.21 asti: Pohjan kirkko klo 12-13 ja Karjaan kirkko klo 13-14. Suosittelemme oman maskin käyttöä. Kirkossa voi olla läsnä samanaikaisesti korkeintaan 10 henkilöä.

Postilla ja kirkkoherranvirasto:

Postillan olohuone ja kirpputori, os. Pohjantie 8, ovat avoinna rajoitetusti, ilman ruokailua, noudattaen erityisiä turva ja hygieniasääntöjä.

Kirkkoherranvirasto Karjaalla: suosittelemme yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostin välityksellä, ma-to klo 9-13, puh. 019 279 3030, raaseporin.seurakunta@evl.fi.

Tammisaaren palvelupiste: ajanvarauksella ma-pe klo 9-13, puh. 019 2411

2021-01-10 14:33:30.0