Viikkotiedote 10.-16.12.2020

Kaikki seurakuntamme tilaisuudet kuten piirit, kerhot, joulujuhlat sekä Kauneimmat joululaulut -tilaisuudet on peruttu 18.12. asti. Postillan olohuone ja kirpputori ovat avoinna rajoitetusti, ilman ruokailua, noudattaen erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä.

Karjaan ja Pohjan kirkot ovat avoinna yksittäistä hiljentymistä varten 20.12. asti maanantaista lauantaihin klo 18-19 sekä sunnuntaisin Pohjan kirkko klo 10-11 ja Karjaan kirkko 13-14. Poikkeuksena: Karjaan kirkko on kiinni illat 12.12. ja 15.12.  ja Pohjan kirkko. 9.12.

Jumalanpalvelukset toimitetaan ja videoidaan ilman läsnäolevaa seurakuntaa 20.12. asti. Videot tallennetaan Youtube-kanavalle, sekä Facebook- ja nettisivuillemme.

10.12. Kauneimmat joululaulut -iltakirkko. Video Pohjan kirkosta katsottavissa klo 18.  Anita Johansson (haitari), vapaaehtoiset iltakirkkotiimiläiset ja Katri Grönroos.

13.12. Kauneimmat joululaulut -kirkko. Video Karjaan kirkosta katsottavissa klo 12.  Antti Salmisto, Hanna Noro ja Minna Latvala.

19.12. Kauneimmat joululaulut -tilaisuus. Video Karjaan kirkosta katsottavissa klo 12. Anders Storbacka, Minna Latvala, Hanna Noro ja Antti Salmisto.

20.12. Kauneimmat joululaulut -kirkko. Video Karjaan kirkosta katsottavissa klo 12. Tusse Sjöblom, Hanna Noro ja Katri Grönroos.

Koko Suomen Kauneimmat Joululaulut Suomen Lähetysseuran YouTubessa ja Facebook-sivuilla su 13.12. klo 18 suorana.

Kauneimmat Joululaulut-tilaisuuksien videot ovat katsottavissa Raaseporin suomalaisen seurakunnan YouTube-kanavalla ja Facebook-sivuilla.

Kauneimmat Joululaulut -vihkoja on noudettavissa Karjaan seurakuntakodin Keskuskadun puoleiselta ovelta 10.12. – 23.12. arkipäivisin (ei pe) klo 9-15 välisenä aikana ja Tammisaaren palvelupisteestä ma-pe klo 9-13 sekä mm. Postillasta, Delitukusta, Karjaan K-Supermarketista, S-kaupasta Karjaalta, Fiskarsin ja Mustion K-marketeista.

Kirkkoherranvirasto Karjaalla, suosittelemme asiointia puhelimitse tai sähköpostin välityksellä, ma-to klo 9-13, p. 019- 279 3030, raaseporin.seurakunta@evl.fi.

Tammisaaren palvelupiste: ajanvarauksella,  ma-pe klo 9-13, p.019 2411 060, ekenasnejdens.forsamling@evl.fi.

2020-12-10 11:40:00.0