Seurakuntaamme vihittiin nuorisopastoriksi Hanna Pitkänen

TIEDOTE 12.12.2023

Seurakuntaamme vihittiin nuorisopastori

Sunnuntaina 10.12.2023 Espoon tuomiokirkossa vihittiin neljä pappia ja neljä diakonia virkaansa. Yksi papeiksi vihittävistä oli nuorisoteologimme Hanna Pitkänen. Hän toimii Raaseporin suomalaisessa seurakunnassa nuorisopappina vastaten rippikoulu- ja isostoiminnasta sekä nuorisotyöstä muiden papin tehtäviensä ohella.

Vihkimisen toimitti Espoon hiippakunnan piispa Kaisamari Hintikka juhlamessussa, jossa oli avustajina useiden seurakuntien edustajia vihittävien seurakunnista. Raaseporin suomalaisen seurakunnan kirkkoherra Katri Grönroos avusti messussa kasukoiden pukemisessa ja vihittävien siunaamisessa.

Lämpimät onnittelut kaikille vihityille ja erityisesti Hannalle uudessa virassa!

Raaseporin suomalainen seurakunta

Katri Grönroos, vt. kirkkoherra

Katri Grönroos
Katri Grönroos
vt. kirkkoherra

Hei, minut on valittu seurakuntamme kirkkoherraksi 17.11.2021 kirkkoherranvaalissa. Toimin vt. kirkkoherrana, kunnes kirkkoherran virka vakinaisesti täytetään. Sydämen asianani on koko seurakunnan toiminta, seurakuntalaiset, yhteistyö luottamushenkilöiden, erilaisten paikallisten ja hallinnollisten tahojen, sisarseurakuntien ja kaikkien raaseporilaisten kanssa. Olen pappina Pohjassa vietettävissä Iltakirkoissa ja vapaaehtoisten Iltakirkkotiimissä. Kuulen mielellään ajatuksianne ja toiveitanne. Pidetään yhteyttä ja nähdään kirkonmäellä.

2023-12-13 09:28:00.0