Tiedote 6.9.2023 Uusia työntekijöitä

TIEDOTE 6.9.2023

UUSIA TYÖNTEKIJÖITÄ ALOITTAA SYYSKUUSSA

Raaseporin suomalaisessa seurakunnassa on aloittanut 1.9.2023 nuorisoteologi Hanna Pitkänen. Hänen vastuualueenaan on seurakunnan rippikoulut, isoskoulutus ja nuorisotyö.

Lapsi- ja perhetyönohjaajan virkaan on valittu Minna Malmgren, joka aloittaa tehtävässään 25.9.2023. Hänen vastuualueenaan on seurakunnan lapsi- ja perhetyö, kuten esimerkiksi perhekahvilat, perhepäivät sekä varhaisnuorten kerhot ja leirit.

Toivotamme uusille työntekijöillemme Hannalle ja Minnalle lämpimästi tervetuloa joukkoomme!

Lisätiedot: Katri Grönroos, vt. kirkkoherra

2023-09-01 13:50:00.0