Vaalitiedote 15.11.2022

Ennakkoäänestys on päättynyt, äänestä vaalipäivänä 20.11.2022

Lämmin kiitos kaikille seurakuntamme ehdokkaita ennakkoon äänestäneille. Alustavien tietojen mukaan ennakkoäänestyksen aikana 8.-12.11. annettiin ehdokkaillemme yhteensä 247 ääntä.

Äänestys jatkuu vaalipäivänä 20.11.2022 klo 11-20 Karjaan seurakuntakodilla (Keskuskatu 23), jolloin voit äänestää seurakuntamme ehdokkaita kirkkovaltuustoon (valkoinen lipuke) ja seurakuntaneuvostoon (oranssi lipuke). Ota henkilökortti mukaan.

Vaikuta tulevaisuuteen ja anna äänesi vaikuttaa!

Raaseporin suomalainen seurakunta

Katri Grönroos, vt.kirkkoherra