Kirkkoon liittyminen

Kirkkoon liittyminen tarkoittaa liittymistä kotialueesi seurakuntaan.

Kirkkoon voi liittyä verkkopalvelussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, jonne kirjaudutaan pankkitunnuksilla.  On myös mahdollista täyttää tulostettava lomakeLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja toimittaa se joko postitse tai henkilökohtaisesti kirkkoherranvirastoon.

• Kirkon jäsenyys edellyttää kastetta. 15 vuotta täyttäneen kirkkoon liittyjän tulee olla myös rippikoulun käynyt. Voit sopia seurakunnan kanssa kasteesta ja konfirmoinnista.

Lisätietoja saat myös tästä linkistä: liitykirkkoon.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Voit tarkistaa osoitteen perusteella mihin seurakuntaan kuulut tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Raaseporin suomalaisen seurakunnan kirkkoherran virastoon voit olla yhteydessä.

yhteydenottolomakkeenLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta tai osoitteesta:

Raaseporin suomalainen seurakunta

Keskuskatu 23