palavia tuohuksia

Tuorein koronatiedote löytyy tästä:

TIEDOTE 14.2.2022

Kokoontumisrajoitukset on kumottu 14.2. alkaen

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on 11.2. kumonnut yleisötilaisuuksien kieltämistä koskevan päätöksen alkaen 14.2.2022, ja kokoontumisrajoitukset ovat poistuneet. Lähikontaktien aiheuttamasta tartuntariskistä huolehtiminen on edelleen voimassa 22.2.2022 asti. Kirkkomme, kappelimme ja seurakuntamme tilat antavat hyvän mahdollisuuden turvalliseen kohtaamiseen. Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme oman kasvomaskin käyttöä. Tulethan tilaisuuksiimme ilman koronaan viittaavia oireita.

Lämpimästi tervetuloa toistemme yhteyteen ja siunattua kevään odotusta,

vs. kirkkoherra Katri Grönroos, katri.gronroos@evl.fi, puh 044 300 3611

Viimeisimmät koronatiedotteet löytyvät tästä:

TIEDOTE 8.2.2022

Koronarajoitukset ovat entisestään keventyneet

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on tehnyt 7.2.2022 päätöksen, jonka mukaan sisätiloissa voi järjestää ajalla 8.–22.2.2022 yli 50 hengen yleisötilaisuuksia edellyttäen, että tilaisuuden osallistujamäärä on enintään 50 % kyseisen tilan enimmäisosallistujamäärästä ja tilaisuuteen osallistuu korkeintaan 500 henkilöä.

Kirkkomme, kappelimme ja seurakuntamme tilat antavat hyvän mahdollisuuden turvalliseen kohtaamiseen. Kirkoissamme enimmäisosallistujamäärät ovat: Tammisaari 250, Karjaa 200, Pohja 150, Tenhola 150, Snappertuna 125, Bromarv 100 ja Mustio 80. Siunauskappeleissamme suositusosallistujamäärät ovat Karjaalla 65 sekä Pohjassa ja Tammisaaressa 50 osallistujaa.

Kevään toimintamme jatkuu pääsääntöisesti suunnitelmien mukaisesti. Ilmoitamme tapahtumista Etelä-Uusimaa-lehden viikkoilmoittelussa sekä Facebook- ja nettisivuillamme. Postillan olohuone on auki tiistaista perjantaihin klo 10-14. Postillan kirpputori on auki maanantaista keskiviikkoon ja perjantaisin klo 10-14 ja torstaisin klo 10-15.

Lämpimästi tervetuloa toistemme yhteyteen!

TIEDOTE 1.2.2022

Koronarajoitukset ovat keventyneet

Etelä-Suomen aluehallintoviraston 31.1.2022 päätöksen mukaan tilaisuuksiimme voi osallistua enintään 50 henkilöä, jos osallistujilla on määritellyt istumapaikat. Henkilörajoitukset tai istumapaikkavaatimus eivät kuitenkaan koske lasten ja nuorten harrastustoimintaa. Kevennetyt rajoitukset ovat voimassa 1.-15.2.2022.

Jumalanpalveluksiin ja kirkollisiin toimituksiin kirkoissamme voi osallistua enintään 1/5 tilaan hyväksyttävästä enimmäisosallistujamäärästä. Osallistujamäärät kirkoissamme ovat: Tammisaari 100, Karjaa 80, Pohja ja Tenhola 60 sekä Mustio ja Bromarv 50. Siunauskappeleissamme suositus on 50 henkilöä.

Aikuisten piiritoiminta ja perhekahvilat palaavat tauolta. Niistä ilmoitamme Facebook- ja nettisivuillamme sekä Etelä-Uusimaa-lehden viikkoilmoittelussa. Postillan olohuone on jälleen auki ti-pe klo 10-14. Postillan kirpputori on auki ma, ti, ke ja pe klo 10-14 ja to 10-15.

Kirkkomme, kappelimme ja muut seurakuntamme tilat antavat hyvän mahdollisuuden turvalliseen kohtaamiseen. Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme vahvasti oman kasvomaskin käyttöä. Tulethan tilaisuuksiimme ilman koronaan viittaavia oireita.

Lämpimästi tervetuloa toistemme yhteyteen!

TIEDOTE 10.1.2021

Tiukennetut koronarajoitukset jatkuvat 31.1.2022 asti

Etelä-Suomen aluehallintoviraston 7.1.2021 päätöksen mukaan kaikki sisätiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset ovat alueellamme kiellettyjä 31.1.2022 asti. Kokoontumisrajoitukset eivät kuitenkaan koske jumalanpalveluksia, kirkollisia toimituksia tai seurakunnan omissa tiloissa tai niitä vastaavissa tiloissa järjestettävää uskonnollista toimintaa, kuten hartaudet, rippikoulu ja diakoniaruokailut. Näihin tilaisuuksiin voi osallistua enintään 1/5 tilaan hyväksyttävästä enimmäisosallistujamäärästä kuitenkin niin, että yksittäisessä tilaisuudessa voi olla läsnä enintään 30 henkilöä.

Jumalanpalveluksissa ja kirkollisissa toimituksissa kirkoissamme voi olla läsnä samanaikaisesti 30 henkilöä. Siunauskappeleissa enimmäisosallistujamäärät ovat Karjaalla 20, Tammisaaressa 15 ja Pohjassa 15 henkilöä.

Seurakunnassamme voidaan jatkaa vuonna 2003 syntyneiden ja sitä nuorempien lasten ohjattua harrastustoimintaa viranomaisten suositusten mukaisesti. Konsertit, yhteislaulutilaisuudet ja pienryhmätoiminta ovat tauolla 31.1.2022 asti. Koronapassia ei voida käyttää rajoitusten vaihtoehtona.

Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme vahvasti oman kasvomaskin käyttöä. Tulethan tilaisuuksiimme ilman koronaan viittaavia oireita. Pidetään huoli toisistamme.

Voimia ja varjelusta elämääsi!

vs. kirkkoherra (11.1.22 lähtien) Katri Grönroos, katri.gronroos@evl.fi, puh 044 300 3611