Postillan olohuone ja kirpputori

Pohjantie 8, 10420 PohjankuruLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Diakonian Päiväkeskus Postilla on Raaseporin suomalaisen seurakunnan ja Karis-Pojo svenska församlingin diakoniatyön toimintapiste Pohjan liikekeskuksessa. Voit tehdä löytöjä kirpputorilta, pistäytyä kahvilla, syömässä, osallistumassa toimintaan ja juttelemassa.

Postillan olohuoneen aukioloajat:
tiistaisin, keskiviikkoisin ja  perjantaisin kello 10-14 ja torstaisin kello 10-15

Lounas tiistaisin ja perjantaisin klo 12-13. Noutoannokset (6 €) samaan aikaan ja tilattava etukäteen viimeistään edellisenä päivänä puh. 044 591 2746.

Lounaan yhteydessä diakonien pitämät hartaudet. Katso tarkemmat tiedot tapahtumakalenterista.

Olohuoneessa kokoontuu muun muassa Muistikahvila, Lähetysbingo ja eläkeläiset pelaamaan Fortuna-peliä. Tervetuloa mukaan! Tarkemmat tiedot Postillasta ja tapahtumakalenterista.

Kirpputori aukioloajat:
maanantaisin, tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin kello 10-14 sekä torstaisin kello 10-15.

Pohjan seurakuntalon kellarikerroksessa on huonekalukirppis, joka on auki sopimuksen mukaan; aukioloista sovitaan Minna Barckin kanssa.

Postilla olohuone kahvi

Emäntä, Postilla