Tiedote 10.1.2022

TIEDOTE 10.1.2021

Tiukennetut koronarajoitukset jatkuvat 31.1.2022 asti

Etelä-Suomen aluehallintoviraston 7.1.2021 päätöksen mukaan kaikki sisätiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset ovat alueellamme kiellettyjä 31.1.2022 asti. Kokoontumisrajoitukset eivät kuitenkaan koske jumalanpalveluksia, kirkollisia toimituksia tai seurakunnan omissa tiloissa tai niitä vastaavissa tiloissa järjestettävää uskonnollista toimintaa, kuten hartaudet, rippikoulu ja diakoniaruokailut. Näihin tilaisuuksiin voi osallistua enintään 1/5 tilaan hyväksyttävästä enimmäisosallistujamäärästä kuitenkin niin, että yksittäisessä tilaisuudessa voi olla läsnä enintään 30 henkilöä.

Jumalanpalveluksissa ja kirkollisissa toimituksissa kirkoissamme voi olla läsnä samanaikaisesti 30 henkilöä. Siunauskappeleissa enimmäisosallistujamäärät ovat Karjaalla 20, Tammisaaressa 15 ja Pohjassa 15 henkilöä.

Seurakunnassamme voidaan jatkaa vuonna 2003 syntyneiden ja sitä nuorempien lasten ohjattua harrastustoimintaa viranomaisten suositusten mukaisesti. Konsertit, yhteislaulutilaisuudet ja pienryhmätoiminta ovat tauolla 31.1.2022 asti. Koronapassia ei voida käyttää rajoitusten vaihtoehtona.

Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme vahvasti oman kasvomaskin käyttöä. Tulethan tilaisuuksiimme ilman koronaan viittaavia oireita. Pidetään huoli toisistamme.

Voimia ja varjelusta elämääsi!

vs. kirkkoherra (11.1.22 lähtien) Katri Grönroos, katri.gronroos@evl.fi, puh 044 300 3611

2022-01-13 14:49:49.0