Tiedote 15.6.2021

TIEDOTE 15.6.2021

Ohjeet kokoontumisista on annettu 14.7.2021 asti

Etelä-Suomen aluehallintoviraston 14.6.2021 päätöksen mukaan Raaseporin alueella voidaan järjestää 15.6.-14.7.2021 tilaisuuksia sisätiloissa ja rajatuissa ulkotiloissa ilman henkilörajoituksia, kun tilaisuuksissa noudatetaan erillisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Alueemme kirkot antavat hyvän mahdollisuuden turvalliseen kohtaamiseen kirkkotilan koosta riippuen jopa 150 osallistujaan asti. Siunauskappeleissamme voi olla läsnä samanaikaisesti 30 henkilöä. Kaikissa tilaisuuksissamme noudatamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme oman kasvomaskin käyttöä.

Erikseen mainittuihin jumalanpalveluksiimme voi osallistua myös suoratoiston välityksellä verkossa tai ne ovat katsottavissa videotallenteina seurakuntamme YouTube-kanavalla sekä Facebook- ja nettisivujemme kautta.  Karjaan, Pohjan ja Tammisaaren kirkkoihin voi pistäytyä hiljentymään nettisivuillamme olevina aukioloaikoina.

Postillan olohuone Pohjassa on avoinna 9.7. asti tiistaista perjantaihin klo 10-14. Olohuone on kesätauolla 12.7.-1.8. Postillan kirpputori on avoinna koko kesän maanantaisin, tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10-14 sekä torstaisin klo 10-15.

Diakoni on tavoitettavissa ensisijaisesti puhelimitse ja sähköpostitse. Loma-aikana 28.6.-25.7. yhteyden voi ottaa seurakuntamme pappeihin. Rippikoulut ja konfirmaatiomessut toteutamme erillisen suunnitelman mukaisesti.

Kirkkoherranvirastoon Karjaalle suosittelemme yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostin välityksellä maanantaista torstaihin klo 9-13, puh. 019 279 3030 tai raaseporin.seurakunta@evl.fi. Tammisaaren palvelupiste on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9-13, puh. 019 2411 060.

Lämpimästi tervetuloa kesän tilaisuuksiimme ja messuihin!

Kesäiloa toivottaen,

kirkkoherra Esa Lahtinen, esa.lahtinen@evl.fi, puh. 040 547 2719