Tiedote 2.6.2021

TIEDOTE 2.6.2021

Kokoontumisrajoituksia on kevennetty 22.6.2021 asti

Etelä-Suomen aluehallintoviraston 1.6.2021 päätöksen mukaan Raaseporin alueella voidaan järjestää 2.–22.6. sisätiloissa yli 10 hengen ja ulkotiloissa yli 50 hengen kokoontumisia, kun tilaisuuksiin osallistuvien on mahdollista välttää lähikontaktia ja erillisiä turva- ja hygieniasääntöjä noudatetaan.

Lämpimästi tervetuloa osallistumaan jälleen messuihin. Kirkkomme antavat hyvän mahdollisuuden turvalliseen kohtaamiseen kirkkotilasta riippuen jopa 150 osallistujaan asti. Siunauskappeleissamme voi olla läsnä samanaikaisesti 30 henkilöä. Kaikissa tilaisuuksissamme noudatamme erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä. Suosittelemme oman kasvomaskin käyttöä.

Erikseen mainittuihin jumalanpalveluksiin voi osallistua edelleen myös suoratoiston välityksellä verkossa tai ne ovat katsottavissa videotallenteina seurakuntamme YouTube-kanavalla sekä Facebook- ja nettisivujemme kautta.  Karjaan, Pohjan ja Tammisaaren kirkkoihin voi pistäytyä hiljentymään nettisivuillamme olevina aukioloaikoina.

Postillan olohuone Pohjassa on avoinna tiistaista perjantaihin klo 10-14. Postillan kirpputori on avoinna maanantaisin, tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10-14 sekä torstaisin klo 10-15. Diakoni on tavoitettavissa ensisijaisesti puhelimitse ja sähköpostitse. Rippikoulut ja konfirmaatiomessut toteutamme erillisen suunnitelman mukaisesti.

Kirkkoherranvirastoon Karjaalle suosittelemme yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostin välityksellä maanantaista torstaihin klo 9-13, puh. 019 279 3030 tai raaseporin.seurakunta@evl.fi. Tammisaaren palvelupiste on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9-13, puh. 019 2411 060.

Lämpimästi tervetuloa jälleen toistemme yhteyteen!

vs. kirkkoherra (8.6.2021 asti) Katri Grönroos, katri.gronroos@evl.fi, puh. 044 300 3611

kirkkoherra Esa Lahtinen, esa.lahtinen@evl.fi, puh. 040 547 2719

2021-06-03 10:44:52.0