Tiedote 22.02.2021

Turvallisuutesi on meille tärkeää koronapandemian aikana

Etelä-Suomen aluevirasto on jatkanut rajoituksia, joiden mukaan kaikkien yli 6 hengen yleisötilaisuuksien järjestäminen sisä- ja ulkotiloissa on kielletty 14.03.2021 asti.

Tänä aikana seurakuntamme kokoava toiminta, kuten piirit ja lounaat ovat tauolla.

Kirkolliset toimitukset on pyrittävä järjestämään mahdollisimman pienellä joukolla. Tavoitteena on, että läsnä on vain 6 henkilöä. Kirkollisissa toimituksissa pyrimme siihen, että läsnä voivat olla kaikkein lähimmät omaiset. Kirkolliset toimitukset pyritään järjestämään ensisijaisesti seurakunnan tiloissa. Kaikissa tilaisuuksissa noudatetaan erityisiä turva- ja hygieniasääntöjä.

Jumalanpalveluksemme toimitetaan ilman läsnäolevaa seurakuntaa, ja ne ovat katsottavissa videoina tai suoratoistettuina seurakuntamme YouTube-kanavalla sekä Facebook- ja nettisivujemme kautta. Osallistumisesta suoratoistolähetykseen ilmoitamme erikseen.

Postillan olohuone ja kirpputori ovat avoinna rajoitetusti, ilman ruokailua, noudattaen erityisiä turva ja hygieniasääntöjä.

Kirkkoherranvirasto Karjaalla: suosittelemme yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostin välityksellä, ma-to klo 9-13, puh. 019 279 3030, raaseporin.seurakunta@evl.fi.

Tammisaaren palvelupiste: ma-pe klo 9-13, puh. 019 2411 060

Kirkkoherra Esa Lahtinen, esa.lahtinen@evl.fi, puh. 040 547 2719.

2021-02-22 15:32:10.0