Iltakirkko

ke 21.10. klo 18.00
Kuvassa on rukousalttari, jossa on tuohusastia ja palavia tuohuskynttilöitä.

Pohjan Pyhän Marian kirkko

Hetki hiljentymiseen arjen keskellä - Iltakirkko on kaikenikäisten levollinen iltamessu, jossa on tilaa rauhoittumiselle, rukoukselle ja musiikille. Lapsille oma puuhapiste. Teejatkot. Mukana vapaaehtoiset iltakirkkotiimiläiset, musiikissa Anita Johansson, Iättömät ja Tony Vuorinen, pappi Katri Grönroos ja lastenohjaaja Pirjo Ylitaloja Lämpimästi tervetuloa!

Iltakirkko toteutetaan kerran kuussa keskiviikkoisin 21.10. ja 18.11. klo 18 sekä puurojuhlan päätteeksi torstaina 10.12. klo 19. Pohjan kirkossa. Jokainen Iltakirkko suunnitellaan ja toteutetaan yhdessä vapaaehtoisen iltakirkkotiimin kanssa. Lämpimästi tervetuloa rentoon iltakirkkotiimiin. Katso tarkat tapaamisajat tapahtumista Iltakirkkotiimin suunnitteluilta -kohdasta. Lisätiedot: pastori Katri Grönroos.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Raaseporin suomalainen seurakunta

vt. kirkkoherra

Hei, minut on valittu seurakuntamme kirkkoherraksi 17.11.2021 kirkkoherranvaalissa. Toimin vt. kirkkoherrana, kunnes kirkkoherran virka vakinaisesti täytetään. Sydämen asianani on koko seurakunnan toiminta, seurakuntalaiset, yhteistyö luottamushenkilöiden, erilaisten paikallisten ja hallinnollisten tahojen, sisarseurakuntien ja kaikkien raaseporilaisten kanssa. Olen pappina Pohjassa vietettävissä Iltakirkoissa ja vapaaehtoisten Iltakirkkotiimissä. Kuulen mielellään ajatuksianne ja toiveitanne. Pidetään yhteyttä ja nähdään kirkonmäellä.