Keskusteluapua

Usein elämä tuo eteen monenlaisia murheita ja haasteita ja tuntuu ettei yksin jaksa kaikkea kantaa. Eikä tarvitsekaan. Voit ottaa yhteyttä seurakunnan diakoniatyöntekijöihin tai pappeihin niin mietitään yhdessä asiaa. Jaettu taakka on kevyempi kantaa.

Kaksi naista istuvat keskustelemassa.

Diakoni

Hei, olen tavoitettavissa pääasiassa arkisin klo 9-16. Aina en kuitenkaan voi vastata puhelimeen, joten jätäthän viestiin vastajaani. Voit myös lähettää tekstiviestin tai sähköpostia.

vt. kirkkoherra

Hei, minut on valittu seurakuntamme kirkkoherraksi 17.11.2021 kirkkoherranvaalissa. Toimin vt. kirkkoherrana, kunnes kirkkoherran virka vakinaisesti täytetään. Sydämen asianani on koko seurakunnan toiminta, seurakuntalaiset, yhteistyö luottamushenkilöiden, erilaisten paikallisten ja hallinnollisten tahojen, sisarseurakuntien ja kaikkien raaseporilaisten kanssa. Olen pappina Pohjassa vietettävissä Iltakirkoissa ja vapaaehtoisten Iltakirkkotiimissä. Kuulen mielellään ajatuksianne ja toiveitanne. Pidetään yhteyttä ja nähdään kirkonmäellä.

Kappalainen

Työtehtäviini kuuluvat jumalanpalvelukset, kirkolliset toimitukset, sielunhoito ja Missiotiimin ohjaaminen, sekä hallinnollisia tehtäviä. Vastaan myös Raamattu- ja rukouspiirin toiminnasta. Vapaapäiväni ovat pääsääntöisesti maanantaina ja tiistaina.