Diakonia

Diakonia on seurakunnan tarjoamaa palvelua: henkistä, hengellistä ja aineellista tukea. Vaikeassa elämäntilanteessa saat tukea: keskustelut ovat luottamuksellisia, sillä työntekijä on vaitiolovelvollinen.

Diakoniatyöntekijän puoleen voit kääntyä käytännöllisen ja taloudellisen tuen tarpeessa, mutta myös yksinäisyyden, mielenterveysongelmien, päihteiden, ihmissuhdevaikeuksien, elämän kriisien ja muiden ongelmien paineessa - oikeastaan kaikissa elämän vaikeissa asioissa.

Jos epäröit ottaa yhteyden oman seurakuntasi diakoniin tai pappiin, voit olla yhteydessä myös toisen paikkakunnan työntekijöihin. Esimerkiksi perheneuvonta-apua voidaan järjestää toiselta paikkakunnalta.

Diakonia toimii myös tekstiviestitse, WhatsApp-viestein ja sähköpostitse. Otathan rohkeasti yhteyttä!

Diakoni

Hei, olen tavoitettavissa pääasiassa arkisin klo 9-16. Aina en kuitenkaan voi vastata puhelimeen, joten jätäthän viestiin vastajaani. Voit myös lähettää tekstiviestin tai sähköpostia.